top of page

RETUR

14 dagers angrefrist: 

​

På lopi.no følger vi Norsk angrerettlov. Du kan angre ditt kjøp hos oss innen 14 dager etter at pakken ble hentet på postkontor/utleveringssted. Du vil da få pengene du har betalt for varen tilbake. Merk at fraktkostnadene ikke refunderes. For å bruke angreretten må du returnere varene til lopi.no per post, du må også legge ved returskjemaet i utfylt stand. Varer som returneres skal være ubrukt og i original uskadet emballasje.

​

Reklamasjon: 


Dersom du skulle være uheldig å motta en feil vare, eller en vare som ikke fungerer som den skal, gjør jeg alt jeg kan for å rette opp feilen.

Send meg en mail til info@lopi.no og oppgi ditt ordrenummer, hva reklamasjonen går ut på og legg ved bilde dersom produktet er skadet. Jeg vil vurdere reklamasjonen, refundere penger eller sende nytt produkt. Om jeg ber deg sende varen tilbake til meg, så betaler jeg selvfølgelig returporto ved reklamasjon. Reklamasjoner behandles normalt innen 2 virkedager.

​

Retur - Slik gjør du:


Fyll ut baksiden av returskjemaet - kryss av for « bytte/retur ».

Mangler du returskjema kan du laste det ned HER!

Det er helt opp til deg hvordan du vil sende pakken – vi anbefaler å bruke returetiketten jeg sender deg på mail.
Gratis retur med vår returetikett. 

Pakk inn varene sammen med returskjema.
Klistre så returetiketten du får tilsendt på mail på pakken. 

​

Har du en returetikett fra Bring må pakken leveres til et utleveringssted som samarbeider med Bring. Ta vare på kvitteringen du får på SMS!

​

Når vi har behandlet din retur (det tar vanligvis 1-3 uker) vil du få en e-post fra oss.

​

Pakken sendes til:


LOPI STUDIO

Solørvegen 1065

2260 Kirkenær

 

Hvordan blir jeg refundert ved retur?

​

Så snart din retur er kommet frem og godkjent på vårt lager, blir pengene for de returnerte varene tilbakebetalt til deg. Det kan ta opptil fem virkedager (mandag til fredag) fra vi refunderer beløpet til du ser det på din konto. Hvordan tilbakebetalingen foregår kommer an på hvilken betalingsmåte du benyttet deg av. 

​

​

Vipps​

​

Vipps – vi tilbyr Vipps som betalingsmetode i kassen. Retursummen tilbakebetales kortet som er koblet mot din Vippskonto.

 

Ta kontakt med Vipps kundeservice eller tlf: 22 48 28 00

(mandag til fredag 02 - 23, lørdag 10-18 og søndag 11-19)​

​

Klarna

​

Ved ubetalt faktura vil varen(e) blir da slettet fra din faktura.
Om du har betalt din faktura, eller betalt med kort, vil Klarna ta kontakt for tilbakebetaling.

 

(dette tar vanligvis 7-14 virkedager etter returen er behandlet).


For å unngå purregebyr på varer du har sendt tilbake må du ta kontakt med Klarna eller logg inn på www.klarna.no. Her kan du i tillegg få oversikt over dine utestående beløp samt betalingsinformasjon. Kunden er selv ansvarlig for eventuelle purregebyr.

​

Stripes/Paypal

​

Har du benyttet deg av kortbetaling gjennom Stripes blir pengene for de returnerte varene tilbakebetalt til din bankkonto/ditt kredittkort.

​

Har du brukt PayPal som betalingsmåte, blir pengene for din retur tilbakebetalt til din PayPal-konto. Ved å logge inn på din PayPal-konto kan du selv bestemme om du vil beholde pengene der eller videreføre dem til din bankkonto.

​

Vilkår


For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur/angrerett, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si i originalemballasje, med alle merkelapper hengende på, uten lukt, merker eller pels fra husdyr.

​

Dersom du returnerer en brukt vare, vurderer vi varens verdireduksjon, og tilbakebetaler varens brukte verdi. En vare uten originalemballasje, merkelapper eller med lukt/merker/pels vil anses som brukt og hele beløpet vil ikke være kvalifisert for tilbakebetaling.

​

​

​

​

NORK DESIGN - RASK LEVERING - EKSKLUSIVE PRODUKTER  

bottom of page