BYTTING & RETURER

Hvordan returnerer jeg en vare?

Du har alltid gratis retur hos oss. 

Ønsker du å returnere varen(e) ved forsendelse? Benytt deg av den ferdig utfylte retur-etiketten som fulgte med din pakke. 

Du har 14 dagers åpent kjøp (30 dager på bestillinger i desember). Merkelappene må fortsatt være festet til produktet.

Fremgangsmåte av en retur

1) Send oss en mail at du ønsker og returnere/bytte varen(e).

2) Pakk varen(e) i originalemballasjen. Du kan gjerne bruke det varen(e) ble sendt i, eller en annen embalasje dersom du ønsker det. Lukk embalasjen forsvarlig.

3) Benytt deg av den ferdig utfylte retur-etiketten som fulgte med din pakke, og klistr returslippen utenpå embalasjen.

4) Send. Lever retursendingen der du hentet den, eller på nærmeste Postkontor. Det er viktig at pakken leveres på posten da vår leverandør er Bring.

Hvordan blir jeg refundert ved retur?

Så snart din retur er kommet frem og godkjent på vårt lager, blir pengene for de returnerte varene tilbakebetalt til deg. Det kan ta opptil fem virkedager (mandag til fredag) fra vi refunderer beløpet til du ser det på din konto. Hvordan tilbakebetalingen foregår kommer an på hvilken betalingsmåte du benyttet deg av. 

 

Har du benyttet deg av kortbetaling, blir pengene for de returnerte varene tilbakebetalt til din bankkonto/ditt kredittkort.

Har du brukt PayPal som betalingsmåte, blir pengene for din retur tilbakebetalt til din PayPal-konto. Ved å logge inn på din PayPal-konto kan du selv bestemme om du vil beholde pengene der eller videreføre dem til din bankkonto.

Betalte du for din ordre med faktura og i ettertid bestemte deg for å returnere deler av eller hele din bestilling, ber vi deg underveis i returprosessen sende oss kontonummeret du ønsker tilbakebetaling til info@lopi.no!

Vipps? Vi Vippser deg så fort vi har fått beskjed fra posten at din retur er levert inn.

payments-wix.gif

© 2018 LOPI STUDIO All Rights Reserved.