BESTILLING

Før du legger inn bestilling


For at pakken din skal komme trygt og raskt frem, er det viktig at adressen og navnet ditt står tydelig på postkassen.Hvis ikke vil ikke posten levere pakken i postkassen og pakken vil da bli returnert innen 3 uker.

Husk å se over at adresse, gatenummer, telefonnummer og e-posten din stemmer før du fullfører bestillingen. Om e-posten ikke er riktig vil du ikke få ordrebekreftelse eller hentemelding på e-post. Dette er info som ikke er mulig for oss å endre på i etterkant av en bestilling.

Du legger inn rabattkode i handlekurven, før du kommer til kassen. Der finner du et rabattkodefelt som det står "legg inn rabattkupong", der skriver du inn koden du har og trykker på "bruk". Da vil koden aktiveres på ditt kjøp. Dette må gjøres før du trykker deg videre inn til kassen for å fullføre kjøpet ditt.
 

Kan jeg kansellere/endre min bestilling?


Jeg ønsker å levere pakken din så raskt som mulig, så hvis du vil bestille mer. Bare legg inn en ny bestilling med en gang. Slik at jeg kan sende hele bestillingen i sin helhet til deg. 


Når sendes bestillingen min?


En e-post sendes til deg så snart pakken din sendes fra lageret.
Har du ikke mottatt bekreftelser innen rimelig tid, kan det være at de har havnet i søppelpost/spamfilter.


Hvor er pakken min?


Sporingsnummer finner du i e-posten du mottar når varen sendes fra lagert.

Trykk på sporingslinken og følg pakken der hvis du har valgt sporing ved frakt. 

NORK DESIGN - RASK LEVERING - EKSKLUSIVE PRODUKTER